HLEDÁM PŘESNÉ AUTOKOBERCE PRO MÉ:

Objednávka a příjem

Kdy obdržím svoji objednávku?

Textilní auto koberce mají dobu dodání 2-3 pracovní dny. Veškeré gumové produkty mají dobu dodání 2-3 týdny.

Proč není zásilka doručena do 24 hodin?

Rychlá dodací lhůta je velmi důležitá. Produkty Však vyhotovujeme na základě objednávky přímo pro Vás. Jelikož existuje mnoho různých typů aut, pro které rohože dodáváme v různých barevných provedeních a kvalitách materiálu, není možné mít skladové zásoby. I přes to se snažíme balíček doručit co nejrychleji.

Jaké možnosti přepravy si mohu vybrat?

Všechny balíčky odesíláme pomocí kurýrní služby DPD. Je také možnost osobního odběru na naší pobočce: Perfect Carpets s. r.o., Řípovská 968, 674 01 Třebíč, ovšem zde je nutné produkty uhradit předem.

Neobdržely jste potvrzení?

Je dobré zkontrolovat schránku SPAM případně Hromadné. Ve většině případů byla objednávka přijata a my ji již zpracováváme.

Lze upravit objednávku?

Ano, tato možnost zde je. Ovšem pouze v den vystavení objednávky, každý večer předáváme informace do výroby, zde již úpravy nejsou možné.

Co mám dělat, pokud jsem si jednu položku objednal víc krát?

Co nejrychleji nás kontaktujte. Pokud nám není něco jasné, kontaktujeme zákazníky samy a ujišťujeme se, zda to tak opravdu mělo být. Můžete, nám také napsat na e-mail: info@autokoberce-online.cz

Jak budu informován o času a datu doručení?

Jakmile DPD obdrží balíček, zašlou vám informaci na váš e-mail. V den doručení obdržíte ráno e-mail a sms s okamžikem, kdy máte kurýra očekávat.

Musím být v čase doručení doma?

Toto není nutné, od společnosti DPD obdržíte Váš osobní kód, kde si lze změnit adresu a datum doručení. Naleznete zde také kontakt na kurýra.

Co dělat v případě, když nejsem s doručením spokojen?

Pošlete nám e-mail (info@autokoberce-online.cz). Přesně nám popište daný problém. Chyba objednávky, poškozené zboží, ztráta rohože, upevnění, atd. Poté společně nalezneme řešení celé situace. Pokud Vámi vybrané rohože nesedí, vrátíme Vám peníze nebo vyměníme za jiné.

Jak si na vašem webu zadám objednávku?

Nejprve vyberete značku, typ vozu a rok výroby. Poté vyberete požadovaný typ koberce a postupnými kroky se dostanete až k zaplacení či uzavření a odeslání objednávky.